.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران فردا سه‌شنبه در سامانه سامد پاسخگوی مردم است
استاندار مازندران فردا سه‌شنبه ۲۹ مهر ماه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به پرسش‌ها و درخواست‌های شهروندان استان از طریق شماره ۱۱۱ سامانه سامد پاسخ می‌دهد.
استاندار مازندران فردا سه‌شنبه در سامانه سامد پاسخگوی مردم است

به گزارش شمال نیوز، روابط عمومی استانداری مازندران عصر دوشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که احمد حسین زادگان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه فردا مهمان مرکز ارتباطات مردمی استان خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه ، شهروندان مازندرانی می توانند با شماره ۱۱۱ تماس گرفته و مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را به طور مستقیم با استاندار مازندران در میان بگذارند.

این دومین بار طی سال جاری است که استاندار مازندران با حضور در سامانه سامد به مسایل و مشکلات شهروندان پاسخ می دهد.

فروردین ماه امسال هم حسین زادگان با حضور در سامانه ارتباط الکترونیکی دولت با مردم پاسخگوی تعدادی از مازندرانی ها از اقصی نقاط استان بود.

سه شنبه ها روز ملاقات عمومی مدیران با مردم و پاسخگویی به مشکلاتشان است ، اگر چه از زمان شیوع کرونا امکان دیدار چهره به چهره با شهروندان تعطیل شد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، یکی از ابتکارات دولت تدبیر و امید برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و پل بی‌واسطه ارتباط مردم با مدیران است که بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.